U materiale di silicone utilizatu in i stampi di cottura in silicone hè silicone di qualità alimentaria chì risponde à i standard di prova di l'UE, u silicone di qualità alimentaria appartene à una grande categuria, è micca solu à un solu pruduttu, nurmalmente u silicone di qualità alimentaria hè generalmente resistente à temperature superiori à 200 ℃, ci sò ancu prestazioni speciali di silicone di qualità alimentaria chì saranu più resistenti à a temperatura, i nostri stampi di cottura di torte sò generalmente sopra à 230 ℃.
I stampi di silicone per a cottura sò più plastichi cà altri materiali, è u costu hè più bassu. U silicone pò esse trasfurmatu in varie forme di stampi di cottura, micca solu per i dolci, ma ancu per a pizza, u pane, a mousse, a gelatina, a preparazione di l'alimentu, u cioccolatu, u budinu, a torta di frutta, ecc.
Quali sò e caratteristiche di u stampo in silicone per panificazione:
1. Resistenza à alta temperatura: Gamma di temperatura applicabile da -40 à 230 gradi Celsius, pò esse aduprata in forni à microonde è forni.
2. Facile da pulisce: I prudutti di stampi per torte in silicone ponu esse sciacquati in acqua per restaurà a pulizia dopu l'usu, è ponu ancu esse puliti in lavastoviglie.
3. Longa vita: u materiale di silicone hè assai stabile, dunque i prudutti di stampi per torte anu una vita più longa cà altri materiali.
4. Morbidu è cunfurtevule: Grazie à a dolcezza di u materiale in silicone, i prudutti di stampi per torte sò cunfurtevuli à u toccu, assai flessibili è micca deformati.
5. Varietà di culori: secondu i bisogni di i clienti, pudemu implementà diversi culori belli.
6. Rispettosu di l'ambiente è micca tossicu: Nisuna sustanza tossica è dannosa hè prudutta da e materie prime à i prudutti finiti.
Note nantu à l'usu di stampi di silicone per dolci.
1. Per a prima volta chì aduprate, fate attenzione à pulisce u stampu di torta in silicone, è applicate un stratu di burro nantu à u stampu, sta operazione pò allargà u ciclu d'usu di u stampu, dopu ùn ci hè bisognu di ripete sta operazione.
2. ùn cuntattate micca direttamente a fiamma aperta, o e fonti di calore, ùn vi avvicinate micca à oggetti appuntiti.
3. Quandu si cucina, fate attenzione à u stampu di torta in silicone piazzatu in u centru di u fornu o in a pusizione più bassa, evitate u stampu vicinu à e parti di riscaldamentu di u fornu.
4. Quandu a cottura hè finita, fate attenzione à purtà guanti isolanti è altri equipaghji isolanti per caccià u stampu da u fornu, aspettate uni pochi di mumenti per ch'ellu si rinfreschi prima di l'operazione di sformatura. Trascinate u stampu è scattate ligeramente u fondu di u stampu per liberà u stampu facilmente.
5. U tempu di cottura hè differente da i stampi metallichi tradiziunali perchè u silicone hè riscaldatu rapidamente è uniformemente, dunque fate attenzione à aghjustà u tempu di cottura.
6. Quandu si pulisce u stampu di silicone per torte, ùn aduprate micca palle di filu o prudutti di pulizia metallichi per pulisce u stampu, per impedisce danni à u stampu, affettendu l'usu dopu. Durante l'usu, riferitevi à l'istruzzioni per l'usu di u fornu.
I stampi di cottura in silicone sò aduprati sempre di più in a nostra vita, hè ancu più cunveniente da raccoglie è almacenà, è u prezzu hè ancu relativamente economicu.


Data di publicazione: 24 di ferraghju 2023